måndag 1 februari 2010

Imorgon

Jag jobbade min sista natt på över två månader inatt...Lycka!
Imorgon påbörjar jag bilfärden till Spanien...LYCKA!!!

Just nu har jag en liten paus i packandet och jag har ett litet dilemma. Ska jag ta med lite leksaker till Eds eller ska jag köpa nya i Spanien. Det vettigaste vore egentligen att köpa nya där nere och sen lämna kvar dem hos SOS-vovvarna när jag åker hem men jag tänkte att leksakerna som luktar hemma kan vara en trygghet för honom under resan.
Det näst vettigaste vore att bara ta med en leksak men känner man Eds så vet man att bara en leksak inte är så rolig utan man måste ha flera som förflyttas i etapper runt runt i rummet.

För egen del har jag tagit mig samman och packat upp hälften av packningen igen. För arbetet behöver jag bara två uppsättningar kläder och eftersom jag har mina älsklingar med mig lär jag inte åka in till stan så mycket på kvällarna.

Denna lilla packningshistoria kvalificerar sig egentligen inte till min blogg eftersom jag går runt i dvala och inte kommer ha så mycket minne av det senare men den närmaste tiden kommer bloggen transformeras till resedagbok.

Nä, lite kaffe och sen på't igen ba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar